З інвентарем Speedminton®, Ви можете грати в будь-який час, в будь-якому місці! Все що потрібно це дві ракетки, волан Speeder® і вперед! Дизайн волана Speeder® і технологія виготовлення спеціально розроблені для гри на свіжому повітрі, політ волана стійкий навіть при вітрі до 4 м/с і має стабільну траєкторію польоту до 30 метрів. Немає ніяких обмежень для гри: грайте в парку, на вулиці або у дворі - задоволення гарантоване. І це ще не все, з воланом NIGHT Speeder® Ви можете грати навіть вночі. Для тих, хто хоче грати матч, Speedminton® створив Easy Court (простий корт).
Два квадрата 5.5 м х 5.5 м (розмітка ігрового поля), встановлюється за кілька секунд на відстань 12,8 м один від одного - і Ваш корт готовий до гри!
Короткий посібник
- Почати гру варто з волана FUN Speeder® (червона спідниця, жовта головка).
- Починаємо з відстані між гравцями близько 5 м.
- Подача повинна виконуватися не вище рівня талії.
- Коли Ви освоїте гру воланом FUN Speeder®, збільшуємо відстань так, щоб Ваш партнер знаходився на відстані до 10 м.
- Тепер перейдемо до волану MATCH Speeder® (жовта спідниця, червона головка). Відійдіть на відстань близько 12-15 м.
- У разі сильного вітру використовуйте вітрове кільце, одягнувши його на волан яким Ви граєте.
- Вам дійсно подобається гра? Тоді спробуйте гру на простому корті (два квадрата по 5,5 м, розташовані на відстані 12,8 м між передніми лініями).
- Хочете грати вночі? Використовуйте нічний волан NIGHT Speeder® (жовта спідниця, прозора головка) з однієї вставкою для підсвітки. Переломити вставку, вставте її в отвір в голівці волана і Ви готові. Грайте і веселіться від заходу до світанку!
Правила гри
1. Гра
Гра закінчується, коли один з гравців набирає 16 очок або поки один з гравців не отримає перевагу в два очки. Матч складається з трьох ігор до двох перемог.
2. Подача
Кожен гравець має три послідовні подачі. При кожній подачі розігрується очко. Якщо рахунок стає рівним 15:15 зміна подачі після розіграшу кожного очка.
У момент подачі волан повинен знаходитися не вище лінії пояса того, хто подає, верхні подачі не допускаються. Сторона, що програла завжди має першу подачу в наступній грі.
3. Очки
Очки зараховуються, якщо волан Speeder® впаде на землю. Всі лінії є частиною ігрового поля. Будь-яке торкання частини тіла гравця воланом вважаються втратою очка.
4. Зміна сторін
Гравці міняються сторонами після кожної гри. Якщо третя гра (тай-брейк) стає необхідною, гравці міняються сторонами після кожних зіграних 6 очок.